Podzimní cesta do Arizony

13.11. - 30.11. 2003

Dlouhá dovolená, která spojila týdenní konferenci v Phoenixu s dalším týdnem, kdy je svátek Thanksgiving a dva dny volna. Tím pádem jsem zůstal v Arizoně přes dva týdny. Protože věci šly celkem podle plánu, tak je níže souhrn cesty s odkazy na stránky s podrobnějším popisem akce z daného dne/dní.

Odpoledne ve čtvrtek 13.11 jsem jel ze SLC do Flagstaff, Az. (asi 8 hod.) a přespal v motelu

V pátek 14.11. jsem většinu dne strávil na kole v Sedoně, Az. Fotky a klikací mapa je zde. Pak jsem se přesunul do Phoenixu do dalšího motelu.

V sobotu 15.11. jsem projel South Mountain poblíž Phoenixu, celkem technickou, kamenitou stezku. Fotky a klikací mapa jsou zde. Pak jsem se ubytoval v hotelu, zaregistroval se na konferenci, atd..

Během konference jsem udělal několik projížděk.
V pondělí 17.11. jsem projel Trail 100 v Phoenix Mountains preserve, asi 5 mil severně od centra města. Fotky a klikací mapa jsou zde.
Ve středu 19.11. jsem projel McDowell Mountain park, na severovýchodě aglomerace Phoenixu. Jízda tam trvala příliš dlouho, tak jsem se snažil toho využít a projel jsem tam skoro všechny stezky. Fotky a klikací mapa jsou zde.

V pátek 21.11. jsem se sbalil a udělal krátkou vyjížďku ve východní části South Mountain. Fotky a klikací mapa jsou zde. Pak jsem zamířil dále na jih směrem na Tucson a zakempoval v Picacho State Parku.

V sobotu 22.11. jsem absolvoval celodenní vyjížďku s dvěma vysídlenci ze SLC, žijícími teď v Tucsonu, Scottem a Alanem, v oblasti Reddington Pass východně od Tucsonu. Fotky a klikací mapajsou zde.

V neděli 23.11. jsme společně se Scottem a Alanem byli severně od Tucsonu v a poblíž Catalina SP. Fotky a klikací mapa jsou zde.

V pondělí 24.11. ráno byla poslední jízda v Tucsonu, jen se Scottem protože Alan měl zkoušku, v Tucson Mountain park. Zde jsem měl nepříjemnou kolizi s kaktusem. Fotky a klikací mapa are here.
Pak jsem jel do Picacho SP a vylezl na Picacho Peak, Fotky a klikací mapa z výstupu jsou zde

V úterý 25.11. jsem dojel zpátky do Phoenixu, ubytoval se v motelu a na pár hodin se projel v oblasti Hawes/Red Mountain severovýchodně od Mesa, Az.. Fotky a klikací mapa jsou zde.
Večer jsem vyzvedl Dinu na letišti a pak jsme navštívili známé Dmitrije a Táňu, v jejichž domě jsme si nechali nějaké věci.

Od středy 26.11. do pátku 28.11. jsme chodili po Superstition Mountains východně od Phoenixu. Fotky a klikací mapa jsou zde.
V pátek před obědem jsme skončili s túrou, zajeli na nákup do Trader Joe's a k Dmitrijovi a Táně na večeři. Pak jsme přejeli do Flagstaffu do motelu.

V sobotu 29.11. jsme oddychovali v Grand Canyonu. Fotky jsou zde. Pak jsme jeli do Page, Az. do relativně luxusního Motelu 6.

V neděli 30.11. jsme prošli oblast Coyote Buttes západně od Page. Fotky a klikací mapa jsou zde. Pak jsme jeli domů do SLC.